Livrare si retur

Livrarea
Termenul de livrare este de circa 10 zile lucrătoare, de la data preluării comenzii. Acest termen este orientativ şi poate fi modificat din motive independente de voinţa noastră.
Livrarea produselor se va realiza prin curier, la adresa indicata in formularul de comanda.
Costul livrarii va fi comunicat pentru fiecare produs in parte.
Pentru mai multe informaţii despre detaliile legate de livrarea dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email: info@cristinamaxim.ro, iar noi vă vom înştiinţa în cel mai scurt timp posibil prin email sau telefon, ziua în care a fost expediat coletul cu comanda dumneavoastră.

*SC Good Shoes SRL nu garanteaza livrarea produselor la domiciliu in afara Romaniei. Pentru comenzi in strainatate se va agrea in prealabil metoda de livrare si costurile suplimentare. 

Returul

Pentru orice tip de reclamații, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: info@cristinamaxim.ro. Vă asigurăm că echipa “CRISTINA MAXIM” va face tot posibilul să rezolve în cel mai scurt timp reclamațiile dumneavoastră. În cazul în care un produs nu se potrivește clientului sau clientul nu este mulțumit de produs, clientul are dreptul să returneze produsul în termen de 14 zile calendaristice de la primire. Plata contravalorii produsului urmează să fie achitată de cristinamaxim.ro în maxim 30 de zile de la efectuarea returului.

 Produsele pot fi returnate în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului / achiziție, dacă acestea sunt în stare perfectă (în aceleași condiții în care au fost livrate / achiziționate) fără urme de uzură sau deterioare a produsului sau a ambalajului, fără să fie purtate sau folosite, însoțite de toate etichetele produsului și de documentele fiscale: bon / factură fiscală.

 Returul se poate face:

-           expediat prin curier la adresa: Str. Arcului, Nr. 16, parter, S. 2, București.

Clientul trebuie să trimită o cerere de returnare a produsului/ produselor scrisă, prin mail, la adresa: info@cristinamaxim.ro, menționând numele și prenumele clientului, adresa unde s-a livrat, contul IBAN în care doriți să primiți contravaloarea produsului.  

 Toate costurile generate de transportul produselor returnate vor fi suportate de către client. În cazul returnării unui produs, clientul este obligat să returneze bunul fără niciun fel de deteriorare, în cantitatea initială și în ambalajul original. Clientul trebuie să anexeze în coletul pe care îl returnează, cererea de returnare în care precizează metodă prin care i se vor restitui banii și motivul pentru care demarează procesul de returnare a produsului/ produselor. Dacă optați pentru schimbul cu o altă mărime, menționați în email acest lucru și mărimea pe care o doriți. După trimiterea emailului cu informarea despre returnarea produselor, un membru al echipei noastre vă va contacta în cel mai scurt timp. Costul transportului de retur este suportat de către client. Dacă returul este cauzat de un defect de fabricație al produsului, transportul este achitat de producător. 

 În cazul în care produsele se personalizează, fiind lucrate după dimensiunile și solicitările clientului, cristinamaxim.ro procedează conform articolului din legea Art. 10, lit. c, din OG 130/200 (“Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte”) care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natural lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”).

 Pachetul se trimite utilizând o firmă de curierat agreată de comun acord. Banii vor fi restituiți către client în maxim 30 de zile calendaristice de la efectuarea returului.

Termenul de garantie oferit de  SC Good Shoes SRL clientilor sai pentru incaltaminte si articole de marochinarie, este de 30 zile de la data achizitionarii produsului in conformitate cu legislatia in vigoare ( legea 449/2003, O.U.G. nr. 174/2008).
Garantia acopera lipsa de conformitate existenta la momentul achizitionarii produsului .

SC Good Shoes SRL ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta constatata: repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.

Pentru solicitarea garantiei, va rugam sa pastrati factura fiscala precum si chitanta primita de la curier in cazul platii ramburs  sau confirmarea platii din extrasul bancar, in cazul platii online. 

Conform OG 34/2014 returul unui produs se poate realiza in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.” Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta ...”